14 Ocak 2012 Cumartesi

Katlanabilen Arka Koltuklar Ne İşe Yarar!

     
      Satın aldığımız, kullandığımız pek çok üründe esasen pek çok özelliğin ya farkında olmuyoruz ya da "buna neden gerek duyulsun ki?" diye düşünüp elimizi dahi sürmüyoruz.

      Benim için de "tam olarak katlanabilen arka koltuklar" bugüne kadar tam da böyle bir şeydi. Güzel ama çok da gerekli değil diye düşünürdüm. Ne zaman ki yeni bir eve taşındım ve Ikea'dan birkaç parça eşya satın aldım bu fikrim tamamen değişti.
"Sığmasını umuyorum":)

      Aracın yanına satın aldığım ürünleri getirince terlediğimi hissettim. Tüm bunlar nasıl sığacak diye düşünürken yanımdan geçen birisinin "tüm bunları bu araca sığdırabilecek misiniz?" sorusu alnımdaki terlerin bir anda neredeyse donmasına sebep oldu. Soğuk terler dökmek bu olsa gerek :) Sığmasını umuyorum diye cevaplayıp işe koyuldum.
      Koltukların katlanması sayesinde rahatça tüm eşyaları yerleştirdim.
Artık hepsi içeride..

      Araç oldukça yüklü hale geldiğinden eve mümkün olduğunca yavaş gitsem de işim halloldu.
Ön koltuğu da biraz eğmek zorunda kaldım.

      Mutlu sonla biten bir Aero macerası daha :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder