2 Mart 2012 Cuma

Kapsamlı Bakım

   
      Aero'ya periyodik bakımın yanında değişenlerle birlikte kapsamlı bir bakım yaptırdım.
      Uzun bir süredir özellikle soğuk havalarda tümsek çıkarken ön süspansiyonlardan çok rahatsız edici bir gıcırtı geliyordu.  Bu sorundan ön süspansiyonları değiştirerek kurtuldum. Performans olarak eskilerinden memnundum fakat o iğrenç gıcırtı değişimi zorunlu kıldı. Ayrıca ön takımdaki lokurtunun sebebi de direksiyon dişli kutusu imiş. Onu da değiştirdim. Tabi direksiyon yağı da değişmiş oldu böylece. Servisteki kontrol esnasında da motor kapak contasının da değişmesi gerektiği tespit edilince o da değişenler arasında yerini aldı.
      Bu değişenlere periyodik bakımdaki motor yağı, yağ filtresi, polen filtresi, bujiler, hava filtresi, arka tamponun (şu küçük kazadan ötürü) ve ön spoilerin boyanması eklenince neden kapsamlı bakım dediğimi anlarsınız :)
      Bu bakımdan sonra Aero şimdiden yaza hazır sayılır. Geriye sadece iç ve dış kozmetik bakımı kaldı ki onu da bu sefer sanırım kendim yapacağım. Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder