14 Mart 2013 Perşembe

Yeni Yaş!

      
      Zorlu koşullarda uzun bir yolculuk, yeni kilometre ve her zamanki SAAB övüncü.
      Çetin kış şartlarında uzun bir yolculuk yapmak durumunda kalsamda Aero beni her zamanki gibi yüzüstü bırakmadı. 

Şartlar çetin.


      Yolculuğun neredeyse tamamını ESP kapalı şekilde Continental ContiWinterContact T 830P'nin de kesin katkısıyla gayet emniyetli ve yer yer zevkli şekilde tamamlamıştım ki evime 300 metre kala küçük bir yokuşta ESP'yi devreye sokmak zorunda kaldım :) Sorun değil olsa olsa yol yorgunluğudur sanırım.




Sağ salim evdeyim.
Buzlu Hirsch.


"1" önce.



      200.000 km. yi de böylece görmüş oldum. Artık Aero ile daha az yolculuk yapmayı amaçlıyorum. Fakat onunla geçirdiğim zaman benim için çok keyifli olduğu için sanırım bu gerçek olamayacak :) Yine her fırsatta Aero'yu kullanmanın zevki hızla akan saatlere, kilometrelere ve tabiki onlarca litre benzine mal olacak :) 

200.000 !...


"1" sonra.


      Yağmur hafif atıştırdığında Aero'yu kullanmanın tam zamanıdır mesela, güneş açtığında açılır tavanı aralayıp yavaşça yol almak da çok keyiflidir. Kar yağdığında dikiz aynasından gördüğünüz uçuşan kar taneleri bir jet pilotu olduğunuzu düşündürür hafiften mesela. Ya da yollar tamamen buzla kaplandığında Aero'nun İskandinav genlerini test etmenin tam zamanıdır. Kısacası her halde çeker sizi kendisine SAAB. Her türlü durumda onun direksiyonuna geçmek için bir sebep yaratırsınız. 
      Aero ile nice zevkli yeni kilometrelere... 



      Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder