22 Kasım 2010 Pazartesi

Servis Deneyimi: OPAL

   
   

Kilitte oluşan sorun sebebiyle aracımı Opal'a çektirdiğimi yazmıştım. Aracı teslim almak için Opal'a gittim.
Yeri aslında çok basit. AŞTİ'den Konya yolunu takip ederek Konya istikametine doğru giderseniz hemen solda kalıyor. AŞTİ'ye yaklaşık olark 3 km. kadar uzaklıkta.
      Servis benim şu ana kadar gördüğüm en büyük servis kesinlikle. Bünyesinde Opel, Saab ve Chevrolet markalarını barındırıyor. Üç markanın da satış ve satış sonrası hizmetlerini yürütüyorlar. Bina tamamen kendilerine aitmiş. Gerçekten çok büyük.

      Benim gibi kiseye danışmadan işinizi halletmek isterseniz kaybolabilirsiniz:)
      Opal o kadar büyük ki Murat Beyi sorduğumda hangi Murat Bey dediler. 100 den fazla çalışanı varmış:) Hafta sonu olaması sebebiyle oldukça da kalabalıktı. Sora sora Bağdat bulunurmuş, bende Murat Beyin çalıştığı servis kayıt kısmını buldum. Murat Bey öğle yemeğinde olduğundan beni bekleme salonuna yönlendirdiler. Bekleme salonu oldukça geniş. 

      İçerisinde kafeterya vs. de mevcut. Yeni bir araç bakıyor ve yorulduysanız ya da servisten çıkacak aracınızı bekliyorsanız çok uygun bir mekan.
      Bekleme salonundan camekan sayesinde aşağı katta tamir edilen aracınızı izleyebilirsiniz.
      Öğle arasından sonra aracımla ilgili bilgi aldıktan ve tabiki ödememi yaptıktan sonra Opal'dan ayrıldım.

      Genel izlenimim;

+Servis oldukça büyük.
+Personel bilgili, ilgili ve uzmanlaşmış.
+Bekleme salonu ve kafeteryası oldukça ferah ve rahat.
+Pek çok yerde SAAB logosu mevcut.
+Aksesuar satış bölümünde dahi birkaç SAAB ürünü mevcuttu.
+Park sorunu yok ve konumu çok rahat bulunabilecek nitelikte.

-Bekleme salonunda SAAB broşürü göremedim malesef.
-Aksesuar satış kısmı yetersiz. (Birkaç ürün olsa da yeterli değil)
-İnternet sitesinde SAAB'ın esamesi bile okunmuyor. http://www.opaloto.com/

      Sonuç olarak Opal'dan da memnun kaldım. Bu servise de aracımı rahatlıkla teslim edebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder