29 Aralık 2011 Perşembe

Küçük Bir Kaza

   
      Yaklaşık olarak iki ay geçti üzerinden. Ancak şimdi yazabiliyorum.

      Şehir trafiğinde ilerlerken takip mesafesine uymamak aslında belkide hepimizin en fazla yaptığı hatalardan. Hele ki yağışlı havalarda. Neyse ki benim yaşadığım kötü tecrübede hava yağışlı değildi.
      Kazanın özeti şu; yaklaşık olarak 40-45 km. hızla akan şehir içi trafiğinde tahminen 4-5 araç önümdeki sürücünün anlamsızca, birdenbire frene basması, zincirleme olarak arkasında seyreden araçların (ve tabi ki benim) frene asılmamız ve arkamdaki aracın duramayarak bana çarpması :)
      Bu çok kötü bir duygu. Niye derseniz normal bir kaza gibi değil. Klişe deyimle hem sevinci hem de hüznü beraber yaşıyorsunuz. Frene bastığınız anda inanılmaz geriliyor, önünüzde seyreden araca çarpmadan durabildiğiniz için tam rahatlayıp "ohhh" diyeceğiniz anda "küüütürrrt" diye gelen sesle aracın içinde sarsılıyor ve okkalı bir küfür Aero'nun içinde yankılanıyor :):)

      Kaza olur olmaz aşağı indik tabi. O sırada yanımda olan çok sevdiğim bir dostum kazaya sebebiyet veren 4-5 araç önümüzdeki araca doğru koştururken ben hemen Aero'mum hasarına odaklandım. Çok şükür çok fazla hasar yoktu. Çarpmanın etkisiyle tampon esnemiş üst orta kısmından ince bir şerit halinde tahminen baştan 45 cm. lik bir kısmın boyası atmıştı. Ama tamponun üst kısımlarında boyada malesef kılcal çatlaklar vardı.
Hasar çok olmasa da böyle duramaz! İlk fırsatta boyaya..

       Bana çarpan aracın ise (20011 model VW Golf) ön tamponu tamamen içeri girmişti.
      Kaza yaptığım arkadaşla hemen orada anlaşıp araçlarımızı kenara çektik. Kaza Tutanağını tuttuk. Gerçi daha sonra işim sebebiyle bu tutanağı işleme koyamadım :(
      Büyük çaplı hasar olmadığına sevinsem de moralim oldukça bozuldu. Genel olarak aslında küçük bir kaza ama yine de mide bulandırıyor. Mide bulantısına en iyi gelecek şey ise trafikte daha fazla dikkat, daha fazla özen ve kurallara daha fazla riayet. Sadece benim için değil herkes için.
      Herkese kazasız, belasız mutlu sürüşler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder